• (iOS) Tank Hero palielināt kristālu uzlauzšanu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ palielināt kristālu uzlauzšanu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Lieliska spēle

    Ļoti ļoti slikta spēle

    Šī ir laba spēle

    Patika spēle. Tas viss ir viegli, grūti un lietotājam draudzīgi. Forša grafika. Laba ideja. Patika jūsu darbs.

    Man patika šī spēle, tā ir tik vienkārša, un es arī domāju, ka tā būs garlaicīga, taču tā ir lieliska spēle, kuru spēlēs jebkurš, tad viņi arī teiks lielisku spēli un novērtēs tikai piecas zvaigznes un uzrakstīs ļoti yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy lielu vēstījumu.

    Garlaicīga spēle... vienmēr reklāmas bloķē ekrāna skatu...

    Man ir tikai viena sūdzība, manuprāt, kampaņā jums ir jābūt tādai pašai munīcijas iespējai kā servivā

    Laba spēle. Taču vadīklas ir jāpiešķir stūru vidum

    nav pietiekami daudz ieroču, un tas ir patiešām kaitinoši, kad tiek nogalināts

    Kopumā tā ir laba bezsaistes spēle, man patika. Paldies izstrādātājam Nākamajā atjauninājumā šai spēlei ir jāpievieno vairāk līmeņu

    Tank Hero ארקייד dsc

    Es jums iesaku

    Tā ir ļoti forša, un es vēlos, lai tā varētu būt vairāku spēlētāju tiešsaistes spēle vai atskaņotājs

    Tas ir RUMBUSHHHHHH

    garlaicīgas spēles izaicinātājam

    Tank Hero ארקייד dsc

    Ļoti jauka spēle

    Kontrolieris ir grūti lietojams. Dažreiz šī iemesla dēļ tvertne pārstāj kustēties.

    Vai tas var būt tiešsaistē

    Maza lietotne, bet labāka, super grafika, bez LAGGS un uzkaras super spēle!!!!!!

    Ir labi

    Tā ir ļoti jauka kontrole

    Šī ir ļoti laba spēle, taču tai ir tikai 3 dzīvības, tāpēc, lūdzu, piešķiriet mums vismaz 5 dzīvības

    Tā patiešām ir ļoti laba spēle, bet tai ir nepieciešams atjauninājums

    Apbrīnojami. Minimāla grafika ar labu spēli

    Ļoti vienkārša spēle un ļoti interesanta spēle, tā ir tik skaista spēle

    Man patika, bet visvairāk man patika teleportēties

    Ļoti labākās tvertnes, laba pārskatīšanas kontrole ir ļoti vienkārša

    Šī spēle ir tik slikta, ka es ienīstu to, ka tu esi vienīgais, pret kuru tiek mērķēts, tikai 3 dzīves, tevi nogalina pārāk daudz


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :