• (iOS) Game of Warriors kody nieskończony zasób

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kody nieskończony zasób ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Obduction · Oceanhorn · Octodad: Dadliest Catch · OKAMI HD · One Piece Burning Blood · One Piece Pirate Warriors 3 · Orcs Must Die!* · Out of the Park Baseball 19

    Blablabla....

    Chcę, żebyś umieścił przycisk powtórki, abym mógł grać za każdym razem tą samą falą, aby zarobić pieniądze na ulepszenie mojego oddziału, zamku i generałów.

    Gra Planszowa Catan Scenariusz Ropa z Catanu [PL] · zł ; Morannon Orcs · zł ; Uruk-hai Warriors · zł

    NAJGORSZE GRA CHMURY SAVINGBEVER!!! Osiągnięto poziom 84, gra się zawiesiła. Restart z 74. Ponownie osiągnął 81, restart z 79. Zapisałem grę dosłownie 11 razy ręcznie. (Gdyby to był automatyczny zapis, zacząłbym od poziomu 10 lub 12).

    Aplikacja Emporea: Realms of War & Magic w App Store

    hajs...

    To naprawdę nie podoba, ponieważ jeden bohater musi zostać ulepszony klejnotami, a nie monetami, co zabiera ich z banku, a dwa koło daje tylko 1 PD i klejnoty, zamiast innych nagród, które mają za sobą i wreszcie trzy, musisz wydać ogromne ilości klejnotów, aby odblokować bohaterów, zamiast odblokowywać ich w kampanii. Więc czy możesz szybko rozwiązać te problemy?

    To było denerwujące, ponieważ była to kopia innej gry, w której też nie faworyzowałem tylko tej jednej gwiazdy. To byłaby wysoka ocena, ponieważ zostałem wciągnięty w grę, której szukałem. Powinieneś to zmienić tak, aby wyglądała jak gra, aby osoby zainteresowane poszły na nią, a inni, tacy jak ja, którzy wystawią Ci złą ocenę, nie.

    Najgorsza gra. Słonie i taran są wyjątkowo niesprawiedliwe. Wielcy capault nie mogą nawet zrobić nic słoniom. Bardzo trudny. Wyłącz bank i zmniejsz koszt ulepszania żołnierzy. Ta gra to gra na odpady! Wypróbuj tylko mod apk tej gry, aby być szczęśliwym.

    Podobało mi się, jak płynne było granie i poruszanie się po menu. Ogólnie jest to całkiem niezłe, ale to, jak szybko i płynnie się gra i porusza się, sprawia, że jest jeszcze lepszy.

    Cześć! Gram w tę grę od miesięcy, ale postanowiłem zacząć od nowa. Wszystko było w porządku do ostatniej aktualizacji gry. Cały czas mam na ekranie czerwony kwadrat, czysto czerwony, z czarnym napisem „Time hack”, a pod nim „Rage on”. Nie mogę naciskać niektórych przycisków, ponieważ przeszkadzają. Nie mam pojęcia, co to jest i tak było od ostatniej aktualizacji. Wiele razy wyczyściłem wszystkie dane i pamięć podręczną i ponownie instalowałem, ale nadal tam jest. Proszę o pomoc, dziękuję.

    Ta wersja gry jest pod względami zastępczymi od poprzednika, mimo to, to wciąż ta sama gra. Szkody.

    Dałbym mu 5 gwiazdek, jeśli jest to gra online, a także nieskończona, ponieważ ta gra zakończy się po pewnym czasie i nie jest online

    fajna gra

    Ta gra jest naprawdę trudna, ponieważ przez ile miesięcy próbowałem pokonać słonia, przegrywam, ponieważ słoń jest zbyt silny.

    To świetnie, po prostu nie lubię tego, jak bardzo rzadko znajduje się nowych żołnierzy, a kupowanie rzeczy jest zbyt drogie, ale reszta jest po prostu świetna, dzięki.

    Nic oryginalnego tutaj. Zainstalowałem i zagrałem 2 fale i ZOMG odczuwałem nudę i pogardę. Nie moja filiżanka herbaty, powodzenia dla innych zainteresowanych.

    Fajna gra, ale powinieneś dodać aktualizację zwierzaków i więcej rzeczy

    HAWK: Airplane Space games آرکیڈ jhg

    Dobra gra fajna funkcja, ale wielu graczy byłoby lepsze, więc pomyśl o tym, aby więcej graczy było atrakcyjnych

    Warriors of God (MMP) - Portal Strategie

    Spoko

    Jak dotąd tak dobrze... Chciałbym mieć trochę więcej rozdań, gdzie ustawiasz i obserwujesz swoją strategię. To musisz aktywnie klikać rzeczy.

    Super gra.

    Ta gra jest niesamowita, ale będzie lepiej, jeśli wrzucisz piekło, jak pomachasz, przestaniesz

    Uwielbiam tę grę, ale obniż ceny ulepszeń żołnierzy Mam nadzieję, że naprawisz to ponad wszystko Kocham tę grę Dzięki

    Pobierz Stickman Warriors APK latest na Androida

    Dobra gra z dużym potencjałem To, co daje 3* zamiast 5*, to fakt, że ulepszenia są drogie, albo obniżają cenę ulepszenia, albo zwiększają ilość pieniędzy za zabitego wroga

    Nie fajna!

    Jestem tu głównie z powodu przyczyny i lubię tę grę, ale sugeruję dać więcej klejnotów, abym mógł kupić mikstury i przyspieszyć tworzenie mikstur! 2 godziny tylko na miksturę? Nie mogę w to uwierzyć, ale świetna gra jest trochę nudna

    It's always a joy to be the first to see a new indie game, to get your hands on an i... ... iOS + Android + Switch. 12 of Poland's finest

    Świetna gra, bardzo wciągająca, świetnie awansowała! Nagle wystąpił błąd na poziomie 98, fala 862. Fala się skończyła, ale nie zresetowała się. Myślałem, że to zabawne, ale wtedy gra nie pozwoliła mi wyjść? Zamknąłem grę, otworzyłem ją ponownie i działa jak szalona i nie pozwala mi nic zrobić. Proszę napraw. Nie jest to wielka sprawa, jeśli nie zostanie naprawiona, ale lubię tę grę, gdybym mógł w nią grać więcej, byłoby fajnie

    Fajna ale może być większa mapa......... tak to spoko ..jeszcze mógłbym dodać dodatkowy bonus za obronę zamku i zmiana koloru wojska ale tak to ok....... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...................................XD

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :