• (Android/iOS) Ordia משאב מחולל בגידות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ordia ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ordia IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ משאב מחולל בגידות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ordia 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    מתקן מודולרי מתקפל לטלפון ניד וטאבלט - זול פה קניות עושים בסין

    זו יצירת מופת!! זה המשחק הכי יפה שראיתי. והצלילים מדהימים!! דבר אחד שיעשה את זה ממש מושלם הוא יצירת רמת פרוצדורלית.

    פלטפורמה טובה מאוד

    ‪LAVISH ORDIA‬ - ‪Google Scholar‬

    משחקי Google Play Pass - רשימה מלאה (מתעדכנת כל הזמן)

    הורדה רשמית של נגן המדיה VLC, הנגן הטוב ביותר בקוד פתוח

    Ordia היא גרסה משודרגת והרבה יותר אסתטית של “Icy Tower״ כשכלי

    כל כך שמח שגיליתי את אורדיה. סוף סוף משחק חתימה לטלפון הזה וההתמכרות האהובה עליי מאז רולנדו ואנגרי בירדס. אני אוהב את הגרפיקה והמוזיקה והמשימות מאתגרות בלי להיות בלתי אפשריות (בינתיים). (בבקשה אל תהפוך אותם לבלתי אפשריים.) אני עדיין משלים את רמת הפטריות וחוזר למצוא אורדים שפספסתי, אבל אני מצפה לראות רמות חדשות. אני מקווה שנראה אחד עם פתחי אוורור געשיים/תרמיים. ועוד אחד בחלל החיצון. תודה! (וללא פרסומות!)

    הפקדים מבאסים.

    המון כיף

    המשחק הזה מדהים אבל כבר סיימתי אותו אז אני צריך להיפרד מהמשחק היפה הזה. הֱיה שלום

    אפל בשם יישומים ומשחקים עם העיצוב הטוב ביותר ב 2019 - LIFE Hacks

    אוהב את זה! זה כל כך טוב שאני מתגעגע בקביעות לתחנות הרכבת שלי, נתקל באנשים ונכנס לעמודי תאורה. כשאני מתחיל לשחק אני לא יכול להניח את זה מהיד!

    ... מן הסתם הוא הקרוב ביותר אלינו- סירקיוז סירקיוז- יש "אוהל קרקס" בתוכו יש לונה פארק אמריקאי שלם, רכבת הרים, קיר טיפוס, משחקי ארקייד, ועוד.

    ממשק פשוט, קל להבין מה הולך לקרות. אני מרגיש שאני בשליטה ולא כפוף ל-RNG כל הזמן. כשאני עושה טעות אני יודע מה קרה. צבעוני במקום אפרורי. עדיין בעולמות הראשון מבין ארבעה, אולי 10 רמות כל אחד? ואני בטוח שזה נהיה יותר קשה. אבל עד כה זו הייתה עקומת קושי חלקה

    כל כך פשוט אבל כל כך סופג

    הקבוצה הציבורית ‏‎Bewafa Tune ye kya kiya ‎‏ | פייסבוק

    םויב לבקתה Y תינכת 'סמ 26 קית יסמ

    זהו משחק מרגיע מהנה. אני אוהב את זה, גם הגרפיקה נהדרת... אני אוהב את אורדיה


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :